Liczba wyświetleń

sobota, 2 sierpnia 2014

Informacje :)

Hej! :)

Na początku chciałabym wyjaśnić moją nieobecność przez kilka dni. Otóż w tym czasie jeździłam głównie po lekarzach. Najpierw na kontrolę do kardiologa, następnego dnia, do psychologa, również na wizytę kontrolną :) I jeszcze byłam u lekarza pediatry w pobliskiej przychodni, więc nie miałam czasu i głowy do tego, aby pisać posty. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) Ale niestety, przewiduję, że nie będzie to moja ostatnia dłuższa nieobecność na blogu, ponieważ od wczoraj mamy sierpień, a co roku sierpień, to dla mnie chyba najbardziej zabiegany miesiąc. I w tym roku też tak pewnie będzie. Oczywiście za miesiąc szkoła, więc trzeba jechać na zakupy po plecak, torbę, zeszyty, piórnik itp. ;) A znając życie, będę musiała do jednego sklepu pójść co najmniej 3 razy, bo zawsze czegoś zapominam :D Po tych ,,szkolnych'' zakupach, pewnie będę musiała kupić sobie troszkę ciuchów, bo z niektórych wyrosłam lub się w jakiś magiczny sposób zniszczyły ;) A potem już głównie pojadę na zakupy kosmetyczne, ponieważ w wakacje prawie w ogóle się nie maluję :D Tylko, jak gdzieś wychodzę, więc muszę sobie kupić trochę kosmetyków. I żeby nie było, nie chodzę wymalowana itd., używam tylko korektoru pod oczy, podkładu matowego, tuszu i czasem eye-liner'a :D No a na koniec, zawsze muszę jechać po jakieś buty na zmianę. Najczęściej kupuję trampki :D Jednak, aby kupić owe buty, muszę jeździć po całym mieście, bo nigdzie nie znajduję tego, czego chcę, a jeśli to jest, to w małym numerze :D A ja mam dosyć sporą stopę, niestety ;D A między tym, są moje urodziny, więc dzień wcześniej urządzam imprezę dla znajomych, a 12 sierpnia, dla rodziny :) I odpowiem na pytanie, które pewnie się tutaj pojawi, nie, nie będzie alkoholu na moich urodzinach :D Ja nie piję i pić pewnie nie będę, bo mam za słabe serce. A poza tym, mamy dopiero po 15 lat, tylko 3 osoby zaproszone, mają po 16 :D Wiem, że jest taka ,,moda'' (?) na alkohol w młodym wieku, ale ja jeszcze nie zgłupiałam, aby pić w wieku 15 lat ;) 



Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność i będziecie dla mnie wyrozumiali :) Życzę Wam mało zabieganego sierpnia! :D 
Paa! :> 

3 komentarze:

  1. :) Mam nadzieje, że z tymi wizytami po lekarzach to nic poważnego:) Z góy życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!:) No i bardzo mądrze mówisz z tym alkoholem- przyjdzie jeszcze czas na to i wtedy będziesz mogła pić legalnie!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choruję na arytmię i nerwicę lękową, jednak da się z tym żyć ;) Dziękuję :> A co 3-4 osoba w moim wieku już pije. Uważam to za czystą głupotę :) Ja również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń