Liczba wyświetleń

wtorek, 29 lipca 2014

50 faktów o mnie ;)

Hej! :)


Dzisiaj postanowiłam napisać 50 faktów o mnie, abyście mogli mnie lepiej poznać ;) I dodam też, że posty raczej będę wstawiała bez określonej pory, ponieważ jednego dnia nic nie robię i się nudzę, a drugiego mam tyle na głowie, więc jak na razie nie będzie określonej pory publikowania postów. A teraz zaczynajmy! :)


1. Nazywam się Natalia ( ale chyba to już wiecie ;)). 
2. Mieszkam w Legionowie na Mazowszu :).
3. Mam 14 lat, ale już 12 sierpnia je skończę, więc powiedzmy, że mam 15 lat ;D.
4. Mój nick oznacza ,,wariatka'' w języku elfickim.
5. Kocham książki i filmy gatunku fantasy *-*.
6. Stąd też moje zamiłowanie do elfów :)
7. Kocham czytać :D
8. Jestem uzależniona od gazet, co tydzień musi być u mnie Tele Tydzień, a co 2 tygodnie kilka gazet plotkarskich :D Nie wiem, skąd to moje uzależnienie, no ale... :D
9. Kocham Kinder Bueno <3
10. Uwielbiam kolekcjonować przeróżne rzeczy :>
11. Interesuję się rysowaniem :) 
12. Jestem optymistką :) W sumie, nie wiem skąd to mam, bo moi rodzice są realistami, jak zresztą reszta rodziny :D 
13. Słucham rock'u i czasem pop'u :) Ale jestem otwarta na inne, ciekawe gatunki :)
14. Moimi ulubionymi zespołami są R5, Little Mix oraz Linkin Park :)
15. Mój ulubiony film, na którym za każdym razem płaczę to ,,Nietykalni'' 
16. Moimi ulubionymi serialami są ,,90210'' i ,,Przyjaciele''- stare, ale jare :D 
17. Kocham zwierzęta ;D
18. W przyszłości chcę zostać dentystką lub fryzjerką :)
19. Nie mam jednej ulubionej książki :D
20. Lubię rozwiązywać krzyżówki :)
21. Znajomi nazywają mnie ,,Tala'' oraz ,,Talicja'', ,,Talencja'', a czasami, jak ich zdenerwuję, to ,,Merenwen'' :D 
22. Mam 2 psy, jeden kundelek, a drugi jamnik ;)
23. Baardzo lubię odpowiadać i zadawać pytania na portalu ,,Ask.fm'' :)
24. Kochaam kebab :D Pewnie stąd ta moja waga :D
25. Choruję na nerwicę oraz arytmię
26. Moim największym marzeniem jest założyć rodzinę, mieć przynajmniej 3 dzieci i zbudować ładny, duuży dom, no i mąż też by się przydał ;D Może kiedyś mi się to uda ;)
27. Gdy mówię o moich marzeniach znajomym czy po prostu mojemu rówieśnikowi, to bardzo się dziwią, ponieważ  z moich przyjaciół, nikt nie chce mieć dzieci, ja jestem wyjątkiem :D 
28. Niedługo będę musiała składać papiery do jakiejś szkoły ponadgimnazjalnej, a ja jeszcze się nie zdecydowałam,czy to będzie technikum czy liceum :D
29. Tak samo pewnie będzie ze studiami :D 
30. Może we wrześniu polecę do Anglii :D Do mojej rodziny :) Tylko jeszcze nie wiem, czy wsiąde do samolotu :D 
31. Lubię oglądać różne programy na kanale ,,Tvn Style'' :D
32. Ze wszystkich przedmiotów najbardziej lubię matematykę :D 
33. Jestem dziwnaa :D
34. Jak byłam mała, chciałam być syreną ( za dużo ,,H2O - wystarczy kropla'') :D
35. Jak byłam mała, jadłam samą musztardę :D
36. I kredki :D
37. A kiedy ubieraliśmy choinkę, to jadłam bombki i przez to wylądowałam kilka razy w szpitalu.
38. Jak byłam mała, to byłam tak wrażliwa, że w szpitalu lekarze mieli mnie brać już na stół operacyjny, aby wycinać wyrostek robaczkowy ;D Na szczęście miałam usg i do niepotrzebnej operacji nie doszło xd
39. Zawsze, gdy coś ma się wydarzyć niecodziennego, to nie mogę się tego doczekać.
40. Baardzo lubię kabarety :)
41. Lubię oglądać seriale na Nickelodeon :D
42. Gdy byłam mała, to zawsze najpierw oglądałam dobranocki, a potem kilka bajek na Cartoon Network :D
43. Do 10 roku życia, nigdy nie używałam komputera xd
44. Jestem bardzo sentymentalna :)
45. I strachliwa xd
46. Boję się kardiologów, dentystów itp. :D Ogólnie lekarzy xd
47. W wakacje potrafię przeczytać 35 grubych książek :D 
48. Od 4 lat jeżdżę na wczasy w to samo miesjce :) 
49. Jestem zakochana w jeziorze Żarnowieckim *-*
50. Kocham góry, chociaż byłam tam tylko 2 razy :>



Uff... :D Konieec! Dajcie znać, czy post się Wam spodobał! :) A tutaj macie 
zdjęcie, które niezmiennie od roku jest moją tapetą :)
Pa! :>





3 komentarze:

  1. Ja też jestem bardzo sentymentalna ;) Super post i ciekawe fakty
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarze :> Ja również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń