Liczba wyświetleń

wtorek, 29 lipca 2014

Moja kolekcja lakierów do paznokci :)

Heej! :>

W tym poście pokażę Wam moją kolekcję lakierów do paznokci ;) Może nie maluję ich zbyt często, ale jak już wspominałam, baardzo lubię kolekcjonować rzeczy. Dodam od razu, że to moje pierwsze zdjęcia, więc proszę o wyrozumiałość. Jak na razie fotografie te były wykonane telefonem, który nie ma aparatu bardzo dobrej jakości, aczkolwiek myślę, że jak na pierwszy raz, nie są aż takie złe :)




 

          


Tutaj mamy grupę lakierów do zdobienia paznokci :) Zaczynając od lewej:

1. Max - lakier bezbarwny z czerwonymi ,,cekinami''
2. Lemax - lakier złoty z brokatem
3. Max - lakier bezbarwny ze srebrnym brokatem






Tutaj mam jeden lakier, który nie pasuje mi do żadnej grupy ;)

1. Nie jestem pewna w 100%, ponieważ lakier jest już bardzo przetarty, ale myślę, że to Oriflame - lakier fioletowy, jednak ma dużo kolorowego brokatu, przez co za każdym razem ma inny kolor :)







Długo myślałam nad nazwą tej grupy, ale w ostateczności widzimy tutaj grupę, jeżeli tak to mogę nazwać, lakierów z serii Aisha. Zaczynając od lewej:

1. Vollare cosmetics -lakier niebieski
2. Vollare cosmetics - lakier żółty, jest on co prawda lakierem do zdobienia paznokci, jednak ja maluję nim całą płytkę paznokcia ;)




Tutaj mam grupę odżywek do paznokci :) Zaczynając od lewej:

1. Pazurek gorzki żel - Od razu mówię, że nie obgryzam paznokci. Używam ,,Pazurka'', ponieważ moim zdaniem świetnie chroni i wzmacnia paznokcie :)
2. Vollare cosmetics z serii Da Vinci - lakier bezbarwny, jednak rówież chroni paznokcie





Tutaj mam grupę lakierów zielonych :) Zaczynając od lewej:

1. Vollare cosmetics z serii Colorado - lakier zielony 
2. Lemax - lakier zgniło zielony, baardzo stary ;)





Tutaj mam grupę lakierów złotych oraz ,,metalicznych'', jak ja je nazywam :D Zaczynając od lewej:

1. Envi - lakier ciemnozłoty z brokatem
2. Envi - lakier jasno ,,metaliczny'' (?) xd
3. Envi - lakier złoty
4. Envi - jasny, ,,metaliczny''
5. Envi - ciemny ,,metaliczny''






A tutaj mamy grupę lakierów czarnych oraz szarych :) Zaczynając od lewej:
1. Golden rose - lakier czarny, pękający
2. Milo - lakier jasnoszary
3. Nie jestem pewna, ale chyba jest to Flammar - lakier czarny, mój ulubieniec
4. Butterfly - lakier ciemnoszary







A tutaj widzimy grupę lakierów brązowych :> Zaczynając od lewej:

1. Butterfly z serii Ashanti - lakier w kolorze brązowo- czerwonym
2. Butterfly z serii Ashanti - lakier ciemnobeżowy
3. Butterfly z serii Ashanti - lakier jasnobrązowy
4. Butterfly z serii Ashanti - lakier jasnobeżowy
5. Vollare cosmetics z serii Da Vinci - lakier brązowo- bordowy
6. Niestety, ten lakier jest tak stary i przetarty, że nie wiem, jakiej jest on marki - lakier jasnobrązowy
7. Safari - lakier o kolorze gorzkiej czekolady
8. Pro art - lakier ciemnobrązowy- bordowy
9. Milo - lakier w kolorze bardzo jasnego brązu





A tutaj mamy grupę lakierów fioletowych :) W sumie nie wiem, dlaczego mam aż tyle lakierów w tym kolorze, ponieważ nie przepadam za nim, no ale cóż... :D Zaczynając od lewej:

1. Butterfly - lakier ciemnofioletowy z brokatem
2. Pro art - lakier jasnofioletowy z brokatem
3. Virtual by Joko - lakier fioletowy, matowy
4. Soraya - lakier fioletowy z połyskiem
5. Vollare cosmetics z serii Flash - lakier w kolorze bardzo ciemnego fioletu z brokatem
6. Safari - lakier fioletowy, świecący się 
7. Miss sporty - lakier fioletowy, wpadający w bordowy 
8. Vollare cosmetics z serii Flash - lakier w kolorze lawendowym 




A tutaj grupa lakierów czerwonych oraz pomarańczowych :3 Zaczynając od lewej:

1. Lemax - lakier czerwono- pomarańczowy
2. Virtual by Joko - lakier pomarańczowo - miedziany
3. Lemax - lakier czerwony
4. Pro art - lakier krwistoczerwony, mój kolejny ulubieniec ;)





A tutaj mamy kolekcje moich różowych lakierów :) Zaczynając od lewej:

1. Milo - lakier różowo- czerwony
2. Magie visage - lakier ciemnoróżowy do zdobienia paznokci, jednak ja maluje nim cały paznokieć ;)
3. Golden rose- lakier różowy
4. Milo - lakier ciemnoróżowy
5. Safari - lakier jasnoróżowy
6. Safari - lakier jasnoróżowy, wbrew pozorom nie jest taki sam, jak lakier nr 5 ;)
7. Milo - lakier w kolorze wybranym przez vlogerkę oraz blogerkę TheOleskę ;) Kolor nazywa się ,,Peaches and cream'' 
8. Eveline cosmetics - lakier w kolorze brudnego różu
9. Tew (?) - lakier w kolorze słodkiego różu z brokatem, swoją drogą, nawet nie wiem, skąd się on u mnie wziął xd
10. Vollare cosmetics z serii Flash - lakier jasnoróżowy
11. Butterfly z serii Jungle - lakier jasnoróżowy





A tutaj lakiery kremowe, białe oraz beżowe :) Zaczynając od lewej:

1. Lemax - lakier biały
2. Lemax - lakier biały, nie jest on taki sam, jak lakier nr 1 ;) Ma troszkę inny odcień, czego nie widać na zdjęciu
3. Milo - lakier ciemnobeżowy
4. Vollare cosmetics z serii Flash - lakier beżowy
5. Safari - lakier w kolorze ecru 
6. Lemax - lakier biały, również ma inny odcień, niż lakiery nr 1 i 2 :)
7. Max - lakier biały z brokatem, co prawda do zdobienia paznokci 
8. Niestety, nie wiem, jakiej marki jest ten lakier - lakier biały ze złotym brokatem
9. Virtual by Joko - lakier kremowy wpadający w jasny róż
10. Soraya - lakier kremowy
11. Tew - lakier ciemnokremowy z żółtym brokatem, również nie wiem, skąd wziął się on w moim zbiorze :D





A tutaj macie zdjęcie wszystkich moich lakierów, trochę słabej jakości, ale zauważyłam to dopiero, gdy je wstawiałam :)

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) Mam również nadzieję, że docenicie moją pracę oraz wysiłek włożony w przygotowanie tego postu, ponieważ razem z robieniem zdjęć, zajęło mi ponad godzinę :> 


Paa! :)













   

3 komentarze:

  1. ale masz dużo lakierów łaaaaaał:)
    nie wiem co tu więcej napisać......
    fajne tło bloga!
    zapraszam do mnie- http://zrozumieccytatyzksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo!!!! ;) ja mam trochę z Golden Rose, lubię także z Rimmela ;)

    Jak masz chwilkę, to proszę o kliknięcia w linki w tym poście:
    http://stayy-positivee.blogspot.com/2014/07/sheinside-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, dla mnie też to jest sporo, ale znam parę dziewczyn, które mają 2 razy tyle lakierów ;D Dzięki za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń