Liczba wyświetleń

środa, 6 sierpnia 2014

Common White Girl Tag :)

Hej! :)

Dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na 20 pytań z tagu pt. ,,Common White Girl'' :) Więcej już nie przedłużam, zapraszam! :> 



1. Ulubione picie ze Starbucks'a?

Mango Passion Blended Juice Drink :) Pycha :D Musiałam sprawdzić na stronie Starbucks'a, jak to się nazywa, bo ja to nazywam po prostu ,,sok z mango'' :) Ale lubię też herbatę zieloną z miętą :> 


2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano? 

Pół godziny, czasem godzinę :) 


3. Ile ,,selfie'' robisz dziennie?

Zero :) Praktycznie wcale nie robię :D Czasem się zdarzy, raz na tydzień, dwa :> 


4. Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?

Followersów mam 201 :) A zdjęć ze 35 :D


5. Czy używasz słów ,,lol'' i ,,omg' na głos? 

Zwrotu ,, OMG'' nie, a ,,LOL'' czasem się zdarzy :D


6. Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?


Hmm, ja nie lubię nosić ubrań, które wcześniej nosiłam. Np., kiedy mam na sobie jakąś bluzkę, to następnego dnia jej nie założę, chociaż jest czysta, to wolę świeże ubrania, pachnące proszkiem do prania itd. :D


7. Jesteś rasistką?


Oczywiście, że nie! 


8.  Ile masz tweetów?

195 :)


9.  Instagram vs. Twitter?


Instagram :>


10. Jak spędzasz większość swojego wolnego czasu?


Książka, tablet, spotkania ze znajomymi i komputer , niestety ;/



11.  Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?


Dosyć sporo tego mam :D Weronika Załazińska, MagdalenaMariaMonika, Kisiel, Maciecioszki, Aggie81irl,  BartekUsa, Causeiloveu1, Lisie Piekło, Matura to Bzdura, OleskaTV, Stylizacje, Wobecobiektywu, xMissKlaudiax i wiele, wiele innych :)


12. Jak często malujesz paznokcie?


W wakacje, ferie itp., to kilka razy w tygodniu, a podczas roku szkolnego, w ogóle :) W mojej szkole można się malować, a nie można malować paznokci :D 


13. Czy jesteś zakupoholiczką? 


Raczej nie ;) 


14. Ile razy oglądałaś,,Wredne dziewczyny'' ?


Nigdy! :D 


15. Czy masz dużo ubrań?


No, dosyć sporo ich mam :D


16. Czy robisz zdjęcia jedzenia?


Nie? Nie, nie rozumiem ludzi, którzy chwalą się, w jakich to oni resteuracjach nie byli i wstawiają na Instagrama bądź Facebooka, zdjęcia sushi itp. To jest dla mnie głupie i dziecinne, ale zauważyłam, że większość ,,youtuberów'' tak robi i podpisują zdjęcia ,,Za hajs z youtuba baluj'', co jest dla mnie żałosne, utrzymują się z gierek i siedzenia przed komputerem, eh... ;/


17. Robisz makijaż codziennie?


Gdy chodzę do szkoły, to tak :) A w wakacje kilka razy w tygodniu :>


18. Jakie są Twoj oceny w szkole?


W miarę dobre :) Ja jestem z nich zadowolona :>


19. Jak często stylizujesz swoje włosy?


Baardzo rzadko :D Najczęściej noszę ję po prostu rozpuszczone lub w koku :)


20.  Czy zawsze wyglądasz ,,wyjściowo'' ?


I tak i nie ;) Lubię ,,elegancki'' styl, ale lubię też sportowy :) Kocham szpilki i sukienki, spódnice, ale kocham też fullcapy, za duże bluzy, air maxy itd. :) 




Mam nadzieję, że post się Wam podoba! :)

Do zobaczenia w kolejnych! :>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz