Liczba wyświetleń

wtorek, 29 lipca 2014

Bloga czas zacząć :>

Hej!

Witajcie w pierwszym poście na moim nowym blogu :) Prawie od zawsze interesowałam się blogowaniem, więc postanowiłam wreszcie założyć bloga, ponieważ zwlekałam i zwlekałam, aż w końcu zmotywowałam się i teraz mam przyjemność do Was pisać :>                  
 Może napiszę coś o sobie. Otóż nazywam się Natalia i mam 15 lat. W tym roku idę do 3 gim. Założyłam tego bloga, ponieważ od dawna chciałam to zrobić, ale ostatnio dużo się u mnie działo. Między innymi zdiagnozowano u mnie nerwicę lękową oraz arytmię serca. Te dwie choroby zazwyczaj występują oddzielnie, ale ja ,,złapałam'' je obydwie. Więc to jeszcze bardziej mnie zmotywowało do założenia bloga, ponieważ będę go traktować, jako terapię :) Nie chodzę do psychologa czy psychiatry, ponieważ najpierw chcę spróbować sama się ,,leczyć''. W tym blogu będę przedstawiała Wam życie w perspektywie osoby chorującej na nerwicę, ale oprócz tego będę opowiadała Wam, co się u mnie wydarzyło, czyli będzie to też taki internetowy ,,dziennik'' oraz  będą pojawiały się u mnie różne tagi, poradniki i posty o kosmetykach, modzie, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie ;) Mam nadzieję i będę się starać, aby posty pojawiały się 2 razy w tygodniu :)
To tyle w tym poście, nie chcę się za bardzo rozpisywać na samym początku ;D Trzymajcie się ciepło i miłej reszty wakacji! :>

                                                Paa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz